0

התקנת eSIM: מכשירי Android

שימו לב: יש לבצע את התקנת ה-eSIM כאשר הנכם מחוברים לאינטרנט (רשת סלולרית או WiFi). מומלץ לבצע את ההפעלה עוד בארץ. במידה ותבצעו את ההפעלה בחו”ל וודאו כי הנכם מחוברים לרשת WIFI יציבה.


אופציה 1: (סריקה דרך מצלמת המכשיר) –

הערה: למי שישנה אפשרות לסרוק את הברקוד דרך המחשב או במכשיר סלולרי אחר.
נכנסים להגדרות > חיבורים > מנהל SIM > הוסף eSIM > סרוק קוד QR > בהיפתח מצלמת המכשיר סרקו את הברקוד אשר נשלח למייל איתו רכשתם (הוראות הפעלה) > לחצו “הוסף”.
(דלגו על אופציה 2 ועברו למקטע של נתונים בנדידה).


אופציה 2: (הפעלה בהזנה ידנית) –

הערה: למי שאין אפשרות לסרוק את הברקוד באמצעות המצלמה.
נכנסים להגדרות > חיבורים > מנהל SIM > הוסף eSIM > סרוק קוד QR > בהיפתח מצלמת המכשיר > לחצו “הזן קוד הפעלה” והזינו את הכתובת אשר נשלחה למייל איתו רכשתם. (הוראות הפעלה).


נתונים בנדידה:

וודאו שהנתונים בנדידה פעילים בחבילת eSIM: נכנסים להגדרות > חיבורים > רשתות תקשורת סלולרית > “נדידת נתונים” לוודא כי פעיל.


ביום הטיסה:

כיבוי הסים הישראלי: נכנסים להגדרות > חיבורים > מנהל SIM > וכבו את הסים ההישראלי (בדרך כלל “sim1” – תוכלו לזהות את הסים ההישראלי שמתחתיו מופיע המספר הסלולרי שלכם).

הערה חשובה:
במידה והחבילה אינה פועלת כמצופה ביעד, אנא הפעילו את מצב הטיסה במכשירכם למשך כ-10 שניות ולאחר מכן בטלו אותו. פעולה זו תבצע רענון של הגדרות הרשת.

ביום החזרה לארץ:

הפעלת הסים הישראלי: נכנסים להגדרות > חיבורים > מנהל SIM > הדליקו את הסים ההישראלי. לאחר מכן, כבו את ה-eSIM באותו עמוד.

מסתבכים עם ההתקנה? צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ב- whatsapp

שעות פעילות:
א’-ה’ 08:00-23:00 | ו’, ערב חג 08:00-15:00


לחצו כאן – 0557050500

התקנת eSIM: מכשירי Apple

שימו לב: יש לבצע את התקנת ה-eSIM כאשר הנכם מחוברים לאינטרנט (רשת סלולרית או WiFi). מומלץ לבצע את ההפעלה עוד בארץ. במידה ותבצעו את ההפעלה בחו”ל וודאו כי הנכם מחוברים לרשת WIFI יציבה.

אופציה 1: (סריקה דרך מצלמת המכשיר) –

הערה: למי שישנה אפשרות לסרוק את הברקוד דרך המחשב או במכשיר סלולרי אחר.

נכנסים להגדרות > סלולרי > הוספת eSIM > שימוש בקוד QR > בהיפתח מצלמת המכשיר סרקו את הברקוד אשר נשלח למייל איתו רכשתם (הוראות הפעלה).

(דלגו על אופציה 2 ועברו לבחירת שימוש ל-eSIM).

אופציה 2: (הפעלה בהזנה ידנית) –

הערה: למי שאין אפשרות לסרוק את הברקוד באמצעות המצלמה.

נכנסים להגדרות > סלולרי > הוספת eSIM > שימוש בקוד QR > בחלק התחתון בחרו “הזנת פרטים ידנית” והשלימו את השדות:

SM-DP: smdp.io

קוד הפעלה: (נשלח למייל איתו רכשתם – “הוראות הפעלה”)

קוד אישור (במידה ונדרש) יש להשאיר ריק

לאחר השלמת הפרטים לחצו: “הבא/המשך”

בחירת שימוש ל-eSIM (במידה ונדרש):

לאחר ההתקנה, בחרו כיצד להשתמש ב-eSIM (הכל לבחור “ראשי”): קו ברירת מחדל – “ראשי” > “הבא” iMessage ו-FaceTime – “ראשי” > “הבא” נתונים סלולרים – “ראשי” > (האם להחליף נתונים סלולרים – להשאיר כבוי) > “סיום”.

נתונים בנדידה:

וודאו שהנתונים בנדידה פעילים בחבילת eSIM: נכנסים להגדרות > סלולרי > בחרו בתוכנית ה-eSIM > (בדרך כלל מתחת לסים ההישראלי – “ראשי”) ובדרך כלל בשמות כמו: נסיעה / משני / נתונים סלולריים / Global / בית עסק / אישי / esim וכו’. גוללים ל-“נתונים בנדידה” > מפעילים את האפשרות.

ביום הטיסה:

כיבוי הסים הישראלי: נכנסים להגדרות > סלולרי > בחרו בסים ההישראלי (בדרך כלל “ראשי”) > “הפעלת קו זה” > כבו את האפשרות.

הערה חשובה: במידה והחבילה אינה פועלת כמצופה ביעד, אנא הפעילו את מצב הטיסה במכשירכם למשך כ-10 שניות ולאחר מכן בטלו אותו. פעולה זו תבצע רענון של הגדרות הרשת.

ביום החזרה לארץ:

הפעלת הסים הישראלי: נכנסים להגדרות > סלולרי > בחרו בסים ההישראלי > “הפעלת קו זה” > הדליקו את האפשרות. לאחר מכן חיזרו לאחור > לחצו על ה-eSIM > הפעלת קו זה > כבו את האפשרות.

מסתבכים עם ההתקנה? צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ב- whatsapp

שעות פעילות:
א’-ה’ 08:00-23:00 | ו’, ערב חג 08:00-15:00


לחצו כאן – 0557050500

הפניית שיחות

*הערה: אנו ממליצים לבצע את הפניית השיחות בארץ, סמוך ואף כשעה לפני ההמראה לפחות. במידה והנכם כבר בחו”ל, הפניית השיחות תבוצע דרך פנייה לספקית הסלולר שלכם באמצעות ערוץ הוואטסאפ בעמודי הצור קשר שלהן.

מכשירי Apple/אפל-

אופציה 1 (מהירה) –

כדי להפנות את כל השיחות למספר הזמני, הכנסו לחייגן וחייגו (במקום הסימון @ הזינו את המספר הזמני שקיבלתם):

הפניית שיחות

כדי לבטל את ההפנייה, חייגו: #21#

אופציה 2 (במידה והמכשיר לא תומך באופציה 1) –

1. פתחו את אפליקציית ההגדרות.

2. בחרו בקטגוריית “טלפון” – גללו מטה עד שתמצאו את הקטגוריה “טלפון” ולחצו עליה.

3. לחצו על האפשרות “הפניית שיחות” (Call Forwarding).

4. הפעילו את הפניית השיחות – החליפו את המתג ל-“מופעל” (On).

5.  לחצו על “הפנה שיחות אל” והזינו את המספר אליו אתם רוצה להפנות את השיחות (המספר הזמני שקיבלתם אל האימייל שלכם לאחר הרכישה).

6. לאחר שהזנתם את המספר, לחצו על כפתור החזרה (Back) בראש המסך כדי לשמור את ההגדרות.

עכשיו השיחות הנכנסות יופנו למספר שהזנתם. כדי לבטל את הפניית השיחות, חזרו לאותו המסך וכבו את האפשרות “הפניית שיחות”.

במידה ויש לכם בעיות בהפניית השיחות, ייתכן שתצטרכו לבדוק מול ספק השירות הסלולרי שלכם אם השירות זמין לכם ולבצע את ההגדרות הנדרשות ברשת שלהם.

מכשירי Android/אנדרואיד-

הפניית שיחות באנדרואיד תלויה במעט בסוג המכשיר ובגרסת מערכת ההפעלה, אבל ברוב המקרים התהליך דומה. הנה ההוראות הבסיסיות להפניית שיחות במכשירי אנדרואיד:

אופציה 1 (מהירה) –

כדי להפנות את כל השיחות למספר הזמני, הכנסו לחייגן וחייגו (במקום הסימון @ הזינו את המספר הזמני שקיבלתם):

הפניית שיחות

כדי לבטל את ההפנייה, חייגו: #21#

אופציה 2 (במידה והמכשיר לא תומך באופציה 1) –

1. פתחו את אפליקציית הטלפון – לחצן על סמל הטלפון במסך הבית או במגירת האפליקציות.

2. גשו להגדרות השיחה – לחצו על התפריט (שלוש נקודות או שלושה קווים) בפינה העליונה השמאלית או הימנית של המסך ובחרו ב”הגדרות” (Settings).

3. בחרו ב”שירותים נוספים” (More settings) או “הגדרות נוספות” (Additional settings).

4. בחרו “שיחות קוליות” ולאחר מכן את סוג ההפניית שיחות – “הפנה תמיד” (Always forward)

5. הזינו את המספר אליו אתם רוצה להפנות את השיחות (המספר הזמני שקיבלתם אל האימייל שלכם לאחר הרכישה).

6. שמרו את ההגדרות – לאחר שהזנתם את המספר, לחצו על “הפעל” (Enable) או “שמור” (Save) לפי הצורך.

כדי לבטל את הפניית השיחות, חזרו לאותם המסכים וכבו את האפשרויות הרלוונטיות או מחקו את המספרים שהזנתם.

במידה ויש לכם בעיות בהפניית השיחות, ייתכן שתצטרכו לבדוק מול ספק השירות הסלולרי שלכם אם השירות זמין לכם ולבצע את ההגדרות הנדרשות ברשת שלהם.

מסתבכים עם ההפנייה? צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ב- whatsapp

שעות פעילות:
א’-ה’ 08:00-23:00 | ו’, ערב חג 08:00-15:00


לחצו כאן – 0557050500

שאלות ותשובות

eSIM הוא כרטיס סים דיגטילי אשר מוטמע בטלפון הנייד בעת הייצור, ומעניק לכם את האפשרות להתחבר למפעיל רשתות סלולריות ישירות מהמכשיר ללא הכנסת כרטיס סים פיזי.

המספר נשאר בדיוק אותו מספר ולא משתנה. איתו תוכלו להשתמש בחו”ל בצורה חופשית.

לאחר הרכישה, מקבלים למייל ברקוד והוראות התקנה. במידת הצורך, ניתן להיעזר בתמיכה שלנו על מנת לבצע את ההתקנה.

לאחר שרכשנו חבילת eSIM העונה על צרכינו דרך האתר, אנו מקבלים מייל עם קוד QR, אשר מפעיל את התכנית שלנו בעזרת סריקה פשוטה במועד הנבחר. כן, זה עד כדי כך פשוט!

ניתן לבדוק אם במכשיר הסלולרי שלכם מוטמע eSIM ברשימה הבאה:
https://globalesim.co.il/devices-that-support-esim/

רכישת כרטיס פיזי כרוכה בחיפוש אחר חנות מתאימה כאשר אנחנו נוחתים, או קניית חבילה במחירים מוגזמים מספק הרשת שלנו בארץ. במקום להחליף בין כרטיסי סים ולדאוג שהם שמורים היטב בארנק או במזוודה, ניתן לרכוש חבילת גלישה לכרטיס הדיגיטלי שפשוט מופעלת ישירות דרך הסלולרי שלנו ולחסוך לעצמנו זמן, כסף, ואת העיסוק המיותר.

רוב המשתמשים מעדיפים לרכוש את החבילה כשהם עוד בארץ, לפני הטיסה, ולהפעיל אותה רגע לפני שממריאים, שיש עוד אינטרנט זמין מחבילת הסלולר הרגילה שיש להם בארץ. אך את חבילת ה-eSIM אפשר לרכוש בכל רגע נתון, אפילו כשאתם כבר נמצאים בחו”ל. גם אם רכשתם חבילה שאינה עונה על הצרכים שלכם, או שהארכתם את השהות שלכם, תמיד ישנה אפשרות לרכוש חבילה נוספת ולהפעיל אותה בסריקה אחת פשוטה של הקוד.

על מנת להפעיל את חבילת ה-eSIM שרכשתם, עליכם להיות מחוברים לחבילת הסלולר הרגילה שלכם בארץ ולעשות את ההפעלה כשיש אינטרנט זמין למכשיר הסלולר. ללא אינטרנט זמין במכשיר הסלולר לא ניתן להפעיל את חבילת הeSIM. כמו כן, אנו ממליצים להפעיל את החבילה כשאתם כבר בשדה התעופה או ביום הטיסה רגע לפני שאתם יוצאים לשדה התעופה.

ניתן לבצע טעינה חוזרת על אותו eSIM שכבר הפעלתם. כל שעליכם לעשות הוא להזין את הקוד שקיבלתם במייל המתחיל ב-K2 בקישור הבא:

בדיקת יתרה / טעינה חוזרת

ניתן לבדוק את ניצול החבילה שלכם באמצעות הקוד שקיבלתם במייל המתחיל ב-K2. הזינו את הקוד שקיבלתם במייל בקישור הבא:

בדיקת יתרה / טעינה חוזרת

אין צורך להוציא את הסים הרגיל שלך מהטלפון בזמן השימוש בeSIM, אך חשוב להשהות את הסים הפיזי בהגדרות המכשיר על מנת להימנע מחיובים מיותרים.

במילה אחת: לא! ובקצרה – אין חיוב נוסף מעבר לעלות החבילה שרכשתם!

כן. במידה ורכשתם חבילה מתאימה, תוכלו להוציא ולקבל שיחות מהחייגן הרגיל של המכשיר שלכם ללא אפליקציות.

לאחר הרכישה קיבלתם מייל עם הוראות כיצד מבצעים הפנייה. יש אופציות נוספות במרכז המידע בגלילה לטאב הפניית שיחות

https://globalesim.co.il/information-center

את הפניית השיחות ניתן לעשות רק כשאתם עדיין בארץ. בחו”ל לא ניתן לבצע את ההפנייה ותוכלו להשתמש במספר הזמני שלכם לשיחות יוצאות ונכנסות.

חבילת השיחות כוללת שיחות נכנסות ושיחות יוצאות.

כן. אנו מאפשרים עם אותה חבילה לעבור ממדינה למדינה ללא הצורך לרכוש חבילה חדשה ליעד החדש. אין צורך לבצע אף פעולה, זה קורה בצורה אוטומטית.

נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    הסל שלך ריקחזרה לחנות